ZASADY WSPÓŁPRACY

Rytm naszej pracy wyznaczają terminy związane z koniecznością dokonania rozliczeń podatkowych, ZUS oraz wywiązania się z pozostałych obowiązków sprawozdawczych. W związku z tym prosimy naszych klientów o terminowe kompletowanie dokumentacji księgowej dotyczącej rozliczanego miesiąca. 
DO 5 -TEGO KAŻDEGO MIESIĄCA:  należy przygotować dokumenty dla Biura za miesiąc poprzedni, dokumenty odbierzemy osobiście w siedzibie Twojej firmy, możesz je dostarczyć osobiście, drogą pocztową  bądź przesłać w formie skanów korzystając z usługi księgowość online.   

 DO 10 -TEGO KAŻDEGO MIESIĄCA: informujemy o bieżących zobowiązaniach wobec ZUS z tytułu składek opłacanych przez przedsiębiorców.

DO 15 -TEGO KAŻDEGO MIESIĄCA: informujemy o bieżących zobowiązaniach wobec ZUS z tytułu wynagrodzeń pracowniczych.

 DO 20 -TEGO KAŻDEGO MIESIĄCA: dokonujemy właściwych księgowań i przesyłamy informacje dotyczące bieżącego zobowiązania z tytułu podatku dochodowego i VAT.

DO 25 -TEGO KAŻDEGO MIESIĄCA  sporządzamy listy płac dla przedsiębiorców zatrudniających pracowników.   

Podane wyżej terminy wykonania usług są terminami granicznymi - dokładamy wszelkich starań, by informacje docierały do Klientów możliwie jak najwcześniej (w każdej umowie zawartej z Klientem Biura podane są dokładne terminy wykonania prac liczone od dnia otrzymania przez Biuro kompletu dokumentów).
 Powyższe zasady mają charakter ogólny i odnoszą się do sytuacji typowych – w zależności od sytuacji i potrzeb Klienta możliwe są także inne, indywidualnie ustalone terminy i warunki.

WSPARCIE


Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab. 

TERMINOWOŚĆ


Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab. 

SOCIAL MEDIA


Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab. 

ZESPÓŁ

KONTAKT

+ 48 570 339 460

ul. Emancypantek 2
 LUBLIN

     mail: admin@aspekt-ksiegowosc.pl
strona: www.aspekt-ksiegowosc.pl